Okejj, presentationer är ju alltid lika svårt, men samtidigt roligt att läsa så jag får väl göra ett försök
Bakom I_am_the_resurrection så döljer sig en pojke som heter henrik som för tillfället ofta påtalar att han nyligen blivit stor, dvs 18 år gammal, men i det här sammanhanget är väl det inte särskilt mycket.
Han bor i 'Bohusläns pärla' Lysekil, ca 10 mil norr om gbg. Till vardags pluggar han på det samhällsvetenskapliga programmet, vilket han tycker är helt okej och lagom glassigt.
När han inte pluggar så ägnas mycket tid åt kompisar, lira fotboll, musik eller jobb i den lokala sportbutiken. När det gäller musik så funkar mycket, men han är absolut ingen allätare. Men i skivsamlingen finns mycket Indiepop/rock, visrock, punk, progg osv. Han blir ofta av sina kompisar beskylld för att vara 'gubbrockare', ett konstigt uttryck, men säger väl ändå lite om min musiksmak. Störst är iaf Springsteen, Winnerbäck, kent, Dylan mfl.
Sportdåre/fåne - vilket man vill; Liverpool, GAIS och Frölunda.
Är Springsteenfrälst sedan han fick Lucky Town av sin brorsa vid 12-13 års ålder.
Har sedan dess bara blivit 2 gig (Ullevi), men det kommer bli många fler...
Eftersom övriga uppgett sina politiska ståndpunkter så kan jag avslöja för dom som inte hängt så mycket på 'Övriga diskussioner' att jag är övertygad marxist, dvs kommunist.
Oj, det blev långt, men det måste vara så att jag är väldigt intressant helt enkelt, eller så är det för att jag har ingenting annat att göra just nu. Aja, detta är jag iaf.