2008-07-20 Barcelona, SPAIN Camp Nou
Skrivet 2008-07-20 kl. 16.40
Ja ni, tror på en 30 låtar i dagens setlista.
Cover Me, Tunnel of Love och Tougher Than The Rest är garanterat på setlistan.
Stefan - E Street Shuffle, Blood Brothers och Lost In The Flood är hanterbart...men om NYC Serenade skulle dyka upp kan jag tänka mig hoppa från balkongen. Som tur är det bara 2 meter, men ni förstår nog vad jag menar..
Stefan - E Street Shuffle, Blood Brothers och Lost In The Flood är hanterbart...men om NYC Serenade skulle dyka upp kan jag tänka mig hoppa från balkongen. Som tur är det bara 2 meter, men ni förstår nog vad jag menar..
Skrivet 2008-07-20 kl. 18.56
Ja ni, tror på en 30 låtar i dagens setlista.
Jag börjar jobba i morgon efter 5 veckors semester så om du hoppar så hoppar jag också (har ingen balkong men ca 2 meter från fönstret till marken).
Skall vi tro att det börjar runt 22.22 idag också?
Skrivet 2008-07-20 kl. 20.10
Missing skrev 2008-07-20 20:56:
Vågar man sticka ut hakan och tro på minst en premiär idag? Antingen Rockin' All Over The World eller något från Devils skivan. Med familjen på plats så vore det väl ett bra tillfälle att plocka fram Long Time Comin'
Long Time Comin' hade vart häftigt, tycker den låten förtjänar en E street full-band version. Vi fick ju Drive all night så kanske han dammar av Stolen car ikväll för kanske den sista europeiska E street band konserten nånsin...
Skrivet 2008-07-20 kl. 20.17
Lofgren2 skrev 2008-07-20 21:10:
Long Time Comin' hade vart häftigt, tycker den låten förtjänar en E street full-band version. Vi fick ju Drive all night så kanske han dammar av Stolen car ikväll för kanske den sista europeiska E street band konserten nånsin...
Ska han damma av något mer från The River skivan så tycker jag Wreck On The Highway förtjänar att spelas.
Är det inte lite risk att detta bara blir ett enda stort antiklimax egentligen? Känns som det är sjukt höga förväntningar på denna konserten
Inlägget har ändrats av Missing: 2008-07-20 kl. 20.18
Skrivet 2008-07-20 kl. 20.29
Missing skrev 2008-07-20 21:17:
Ska han damma av något mer från The River skivan så tycker jag Wreck On The Highway förtjänar att spelas.
Är det inte lite risk att detta bara blir ett enda stort antiklimax egentligen? Känns som det är sjukt höga förväntningar på denna konserten
Ja det känns nästan som en liten risk för det. Inte för att första kvällens setlista var dålig men det var ju inga jätteskrällar, då var ullevis första mycket mer upphetsande. Därför känns det som förväntningarna blir ännu högre att det blir nåt i hästväg ikväll. Vågar man tro på Price You Pay. Nej nu ska jag inte bidra ännu mer till hypen
Skrivet 2008-07-20 kl. 20.32
Lofgren2 skrev 2008-07-20 21:29:
Ja det känns nästan som en liten risk för det. Inte för att första kvällens setlista var dålig men det var ju inga jätteskrällar, då var ullevis första mycket mer upphetsande. Därför känns det som förväntningarna blir ännu högre att det blir nåt i hästväg ikväll. Vågar man tro på Price You Pay. Nej nu ska jag inte bidra ännu mer till hypen 
Kommer Price You Pay så kommer jag verkligen hoppa från närmaste balkong då jag fortfarande tackade nej till en biljett till denna konserten. Jag kan hantera låtar som Jungleland och Backstreets då jag fått höra dom innan men spelar han Lost In The Flood eller något liknande så kommer jag hata mig själv ett bra tag

Logga in
Registrera dig
Hjälp
CiteraFlera