springsteen.se: 2008-07-27 E. Rutherford, NJ Giants Stadium - springsteen.se

Hoppa till innehållet

• (2 Sidor)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan inte starta en ny tråd
  • Du kan inte svara i denna tråd

2008-07-27 E. Rutherford, NJ Giants Stadium

#21 Användaren är offline   Lofgren2

• Spirit in the Night
  • PipPipPipPip
  • Grupp: Medlemmar
  • Reg.datum: 14 jul-08

Skrivet 2008-07-28 kl. 09.47

Det här såg ju ganska så halvtrevligt ut :whistle:

#22 Användaren är offline   Razorlight

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 3 sep-07

Skrivet 2008-07-28 kl. 11.15

Hyfsat start på Giants Stadium, men kommer bli två konserter som slår den här setlistan.

#23 Användaren är offline   johnny66

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 1 nov-03

Skrivet 2008-07-28 kl. 14.20

10th avenue proshot på Youtube

#24 Användaren är offline   PEAN

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 31 maj-04

Skrivet 2008-07-28 kl. 18.32

Ser man på låtlistan så var det i mitt tycke en standard show, men detta var bara en uppvärmning av vad som komma skall.

Man lär bli avundsjuk för han kommer säkert att slänga in låtar som blir grön av avund!

#25 Användaren är offline   Kairo

• Lonely Acrobat
  • PipPip
  • Reg.datum: 13 jul-08

Skrivet 2008-07-28 kl. 20.09

Visa inläggPEAN skrev 2008-07-28 19:32:

Ser man på låtlistan så var det i mitt tycke en standard show, men detta var bara en uppvärmning av vad som komma skall.

Man lär bli avundsjuk för han kommer säkert att slänga in låtar som blir grön av avund!

t ex talk to med med southside johnny som gäst. :whistle:

#26 Användaren är offline   Kairo

• Lonely Acrobat
  • PipPip
  • Reg.datum: 13 jul-08

Skrivet 2008-07-28 kl. 21.54

jersey girl borde väl inte vara någon större skräll heller?

#27 Användaren är offline   pointblank87

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 9 jul-03

Skrivet 2008-07-28 kl. 22.14

Visa inläggKairo skrev 2008-07-28 22:54:

jersey girl borde väl inte vara någon större skräll heller?

Med Tom Waits som gäst :)

#28 Användaren är offline   malin

• Madman Drummer
  • PipPipPip
  • Reg.datum: 11 jul-03

Skrivet 2008-07-28 kl. 22.25

Jag måste bara förklara hur jag läste några inlägg i denna tråd... väldigt slarvigt, tankspritt och fullkomligt ologiskt, kom jag till slutsatsen att det var Crystal Cat som peppade Bruce, inte Clarence Clemons... :lol:

Visa inläggMissing skrev 2008-07-28 09:51:

För er som är intresserade så finns denna konserten på Jungleland, det tog hela 3 timmar innan den kom ut :rolleyes:

Här kom jag alltså att associera till Crystal Cat, även om det inte alls är säkert att de stod för inspelningen (de brukar väl ta längre tid på sig och dessutom vilja sälja skivor). Hursomhelst, jag tänkte automatiskt "Crystal Cat"

Visa inläggMagic Duck skrev 2008-07-28 10:18:

Ser lite kul ut när CC peppar Bruce när de går in på scenen. CC verkade vara i bra form om detta klippet inte ljuger...

Här läste jag alltså att Crystal Cat peppar Bruce (tolkade "när de går in på scenen som bandet i allmänhet) och tänkte "va? det var värst? ja, de vill väl ha en bra inspelning förstås... OJ! :blink: Eh... Clarence, förstås... :blush: "

Kul med Rosalita efter American Land, förresten, och inte minst Tenth Avenue Freeze-Out som öppnare! Vädret verkar det ju inte heller varit något allvarligt fel på. Var säkert en magisk kväll!

#29 Användaren är offline   Wede

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Gold members
  • Reg.datum: 14 jun-03

Skrivet 2008-08-02 kl. 23.49

Första kvällen var inte mycket att jubla åt, en ganska "standard" setlist och ingen jätteenergi från varken bandet eller publiken (som det ofta känns i USA). Då jag åkt över utan biljett till denna kväll hade jag tur när jag tog bussen ut till arenan från Port Authority och killen bakom mig på bussen hade en extra biljett jag fick köpa till inköpspris. På rad 7!!!!

/Anders

Visa inläggPEAN skrev 2008-07-28 19:32:

#30 Användaren är offline   Magic Duck

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 7 sep-07

Skrivet 2008-08-03 kl. 09.28

Visa inläggmalin skrev 2008-07-28 23:25:

Jag måste bara förklara hur jag läste några inlägg i denna tråd... väldigt slarvigt, tankspritt och fullkomligt ologiskt, kom jag till slutsatsen att det var Crystal Cat som peppade Bruce, inte Clarence Clemons... :lol:

Här kom jag alltså att associera till Crystal Cat, även om det inte alls är säkert att de stod för inspelningen (de brukar väl ta längre tid på sig och dessutom vilja sälja skivor). Hursomhelst, jag tänkte automatiskt "Crystal Cat"

Här läste jag alltså att Crystal Cat peppar Bruce (tolkade "när de går in på scenen som bandet i allmänhet) och tänkte "va? det var värst? ja, de vill väl ha en bra inspelning förstås... OJ! :blink: Eh... Clarence, förstås... :blush: "

Kul med Rosalita efter American Land, förresten, och inte minst Tenth Avenue Freeze-Out som öppnare! Vädret verkar det ju inte heller varit något allvarligt fel på. Var säkert en magisk kväll!

:lol: Kommer osökt att tänka på att någon tidigt under turnen tolkade LITF som att han spelade "Lost In The Flood" när det i själva verket var "Livin' In The Future"...

Inlägget har ändrats av Magic Duck: 2008-08-03 kl. 09.30

• (2 Sidor)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan inte starta en ny tråd
  • Du kan inte svara i denna tråd

1 användare läser tråden
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma