2008-07-27 E. Rutherford, NJ Giants Stadium
Skrivet 2008-07-28 kl. 20.09
Skrivet 2008-07-28 kl. 22.25
Jag måste bara förklara hur jag läste några inlägg i denna tråd... väldigt slarvigt, tankspritt och fullkomligt ologiskt, kom jag till slutsatsen att det var Crystal Cat som peppade Bruce, inte Clarence Clemons... 
Här kom jag alltså att associera till Crystal Cat, även om det inte alls är säkert att de stod för inspelningen (de brukar väl ta längre tid på sig och dessutom vilja sälja skivor). Hursomhelst, jag tänkte automatiskt "Crystal Cat"
Här läste jag alltså att Crystal Cat peppar Bruce (tolkade "när de går in på scenen som bandet i allmänhet) och tänkte "va? det var värst? ja, de vill väl ha en bra inspelning förstås... OJ!
Eh... Clarence, förstås...
"
Kul med Rosalita efter American Land, förresten, och inte minst Tenth Avenue Freeze-Out som öppnare! Vädret verkar det ju inte heller varit något allvarligt fel på. Var säkert en magisk kväll!

Missing skrev 2008-07-28 09:51:
För er som är intresserade så finns denna konserten på Jungleland, det tog hela 3 timmar innan den kom ut 

Här kom jag alltså att associera till Crystal Cat, även om det inte alls är säkert att de stod för inspelningen (de brukar väl ta längre tid på sig och dessutom vilja sälja skivor). Hursomhelst, jag tänkte automatiskt "Crystal Cat"
Magic Duck skrev 2008-07-28 10:18:
Ser lite kul ut när CC peppar Bruce när de går in på scenen. CC verkade vara i bra form om detta klippet inte ljuger...
Här läste jag alltså att Crystal Cat peppar Bruce (tolkade "när de går in på scenen som bandet i allmänhet) och tänkte "va? det var värst? ja, de vill väl ha en bra inspelning förstås... OJ!

Kul med Rosalita efter American Land, förresten, och inte minst Tenth Avenue Freeze-Out som öppnare! Vädret verkar det ju inte heller varit något allvarligt fel på. Var säkert en magisk kväll!
Skrivet 2008-08-02 kl. 23.49
Första kvällen var inte mycket att jubla åt, en ganska "standard" setlist och ingen jätteenergi från varken bandet eller publiken (som det ofta känns i USA). Då jag åkt över utan biljett till denna kväll hade jag tur när jag tog bussen ut till arenan från Port Authority och killen bakom mig på bussen hade en extra biljett jag fick köpa till inköpspris. På rad 7!!!!
/Anders
/Anders
Ser man på låtlistan så var det i mitt tycke en standard show, men detta var bara en uppvärmning av vad som komma skall.
Man lär bli avundsjuk för han kommer säkert att slänga in låtar som blir grön av avund!
Man lär bli avundsjuk för han kommer säkert att slänga in låtar som blir grön av avund!
Skrivet 2008-08-03 kl. 09.28
Jag måste bara förklara hur jag läste några inlägg i denna tråd... väldigt slarvigt, tankspritt och fullkomligt ologiskt, kom jag till slutsatsen att det var Crystal Cat som peppade Bruce, inte Clarence Clemons...
Eh... Clarence, förstås...
"

Inlägget har ändrats av Magic Duck: 2008-08-03 kl. 09.30