Sida 1 av 1
Bruce Springsteen LP-skivor
Skrivet 2009-10-16 kl. 16.16
SevenNightsToRock skrev 2009-10-02 kl. 16.25:
Har sett väldigt många Live 1975-85 LP-Boxar ute på tradera på senaste tiden. Köpte även ett EX jag i fint skick. Lite irriterande när man upptäcker hack i ett par låtar, men vad kan man göra?
Själv snubblade jag in i en affär i Norrköping. Den heter "vaxkupan" och hittade liveboxen i världens jäkla skick, köpte den för 200 kronor. Inte ett spår är det hack i, grymt bra!
Skrivet 2009-10-22 kl. 19.19
http://www.tradera.c...ktion_100494548
Den här ser intressant ut. Måste ju vara riktigt bra ljud på den om det är CBS som ligger bakom.
Dock lite för mycket för min pung just nu... Om nån bara kunde rippa dessa LP's till CD sen lägga upp nånstans...
Någon som lyssnat eller har dessa redan?
Den här ser intressant ut. Måste ju vara riktigt bra ljud på den om det är CBS som ligger bakom.
Dock lite för mycket för min pung just nu... Om nån bara kunde rippa dessa LP's till CD sen lägga upp nånstans...
Skrivet 2009-10-23 kl. 00.14
SevenNightsToRock skrev 2009-10-22 kl. 20.19:
http://www.tradera.c...ktion_100494548
Det där är ju en bottleg. Jag köpte den på en skiv mässa för 900 kr. Han sa det var CBS. Men den låter ju skit. Sen sa en annan på en annan skiv mässa som sålde den att det var en bottleg.
Skrivet 2009-10-24 kl. 02.32
HEJ_GÖTTTEBÅRRRJ!!! skrev 2009-10-23 kl. 01.14:
Det där är ju en bottleg. Jag köpte den på en skiv mässa för 900 kr. Han sa det var CBS. Men den låter ju skit. Sen sa en annan på en annan skiv mässa som sålde den att det var en bottleg.

Jaså
Giorgio skrev 2009-10-23 kl. 17.23:
På vilket sätt?
Pungen är sårbar så här i höst/vintertid i borgarnas Sverige. Den blir som ett ihopskrynklat fikon med två kärnor.
Sida 1 av 1

Logga in
Registrera dig
Hjälp

CiteraFlera