2012-07-28, Ullevi Stadion, Göteborg, Sverige Årets andra höjdpunkt.
Skrivet 2012-07-28 kl. 09.52
Kvällen blir nog väldigt beroende av vädret, tyvärr.
Å andra sidan lär han ju spela - The Ties that Bind, No Surrender, Two Hearts, Where the Bands Are, Darkness.., Atlantic City, E Street Shuffle, American Land, Land of Hopes and Dreams, This Depression, Glory Days, Hungry Heart, She´s the one, The River, Thunder Road, I´m on Fire, Rocky Ground, Because the Night & Bobby Jean i vilket fall som helst. de får ni leva med, era stackare.
Mina gissningar-
Where the Bands Are
In The Midnight Hour
Pink Cadillac
Å andra sidan lär han ju spela - The Ties that Bind, No Surrender, Two Hearts, Where the Bands Are, Darkness.., Atlantic City, E Street Shuffle, American Land, Land of Hopes and Dreams, This Depression, Glory Days, Hungry Heart, She´s the one, The River, Thunder Road, I´m on Fire, Rocky Ground, Because the Night & Bobby Jean i vilket fall som helst. de får ni leva med, era stackare.
Mina gissningar-
Where the Bands Are
In The Midnight Hour
Pink Cadillac
Inlägget har ändrats av Roll of the Dice: 2012-07-28 kl. 10.01
Skrivet 2012-07-28 kl. 10.08
Roll of the Dice skrev 2012-07-28 kl. 10.52:
Kvällen blir nog väldigt beroende av vädret, tyvärr.
Mina gissningar-
Where the Bands Are
In The Midnight Hour
Pink Cadillac
Mina gissningar-
Where the Bands Are
In The Midnight Hour
Pink Cadillac
Vem fan bryr sig om vädret när The boss rockar?
Skrivet 2012-07-28 kl. 10.31
Billyson skrev 2012-07-28 kl. 11.20:
Igår köade jag, idag orkar jag inte! Helt mörbultad i kroppen. Tänkte ändå försöka komma in i den så kallade PITTEN, när tror ni man behöver vara där för att få en plats i den? Hur mycket folk tar den in?
6000 var en siffra jag hörde igår. Betydligt mindre folk som köar idag, fick nummer 844 för 10 min sen.
Skrivet 2012-07-28 kl. 10.33
Kommer Who Stop The Rain öppna ikväll?
Mina förhoppningar ikväll är mer från River och Promise albumen.
Igår var det 'bara' Drive All Night från River.
Hoppas på Ties, Sherry, Hungry, Cadillac, Out bland annat.
Vill också så gärna se The E Street Shuffle i Sverige med.
Mina förhoppningar ikväll är mer från River och Promise albumen.
Igår var det 'bara' Drive All Night från River.
Hoppas på Ties, Sherry, Hungry, Cadillac, Out bland annat.
Vill också så gärna se The E Street Shuffle i Sverige med.
Skrivet 2012-07-28 kl. 10.57
Billyson skrev 2012-07-28 kl. 11.20:
Igår köade jag, idag orkar jag inte! Helt mörbultad i kroppen. Tänkte ändå försöka komma in i den så kallade PITTEN, när tror ni man behöver vara där för att få en plats i den? Hur mycket folk tar den in?
Igår var vi på prepartyområdet. Blev insläppta ā 17.25. Gled utan problem in i piten.