2013-07-28 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland
Skrivet 2013-07-30 kl. 12.21
Fred skrev 2013-07-30 kl. 12.12:
har inte hört TLLOM m Bruce så jag kan inte uttala mig, men jag utgår ifrån att jag inte håller med. 

Förstår inte riktigt. Hoppar du över alla boots samt youtubeklipp?
I sådana fall förstår jag att vi inte riktigt diskuterar om samma sak vissa gånger.
Och just den här låten finns ju även på skiva för den delen.
Skrivet 2013-07-30 kl. 14.05
backstreet gambler skrev 2013-07-30 kl. 13.21:
Förstår inte riktigt. Hoppar du över alla boots samt youtubeklipp?
I sådana fall förstår jag att vi inte riktigt diskuterar om samma sak vissa gånger.
Ok. Låt mig förklara pedagogiskt. Jag har begränsat med bredband - 5gb/mån. Laddar därför inte ner alla boots eller tittar på alla youtubeklipp.
Diskuterar och diskuterar - det mesta du snackar om ter sig som rena stolligheter då du i princip aldrig anstränger dig ett minsta dugg att belägga det du påstår. Detta brukar jag påpeka.
Finns TLLOM från 2013 på skiva??
Som alla läsare, förutom du, kan se, så uttalar jag mig inte om just TLLOM eftersom jag inte hört den. Vad är det du inte förstår? Min lilla skämtsamma kommentar till roll of the dice?
Saknas pojkvän?
Skrivet 2013-07-30 kl. 19.07
Fred skrev 2013-07-29 kl. 20.57:
Älskar studioversionen från 84 av This hard Land, men ingen annan version jag har hört har ens varit bra.
Den här var dock riktigt bra!
"Be good to yourself!" Ja, detsamma du Bruce!
Den här var dock riktigt bra!

"Be good to yourself!" Ja, detsamma du Bruce!
Nja, akustiskt är den väl som alla andra låtar i den tappningen. Vad gäller studioversion tycker jag 95-versionen är överlägsen den lite mesiga versionen från 80-talet... Live lät den ljuvligt på på plats på Ullevi och Camp Nou 2008! En av mina favoritlåtar!