springsteen.se: 2016-08-30 MetLife Stadium, East Rutherford - springsteen.se

Hoppa till innehållet

• (4 Sidor)
  • +
  • « Första
  • 2
  • 3
  • 4
  • Du kan inte starta en ny tråd
  • Svara Svara

2016-08-30 MetLife Stadium, East Rutherford

#61 Användaren är offline   talk abouat a dream

• Young Pilgrim
  • Pip
  • Grupp: Medlemmar
  • Reg.datum: 15 apr-05

Skrivet 2016-09-01 kl. 22.44

Jag var där, i piten nummer 1377, i lotteriet vann 655 så jag hade en bra plats mitt framför scenen. Stod med ett gäng amerikaner som sett båda föregående konserterna och som hela tiden sa - what an amazing show, what an amazing show, Helt fantastiskt att se denna konsert, beställde den precis på hemsidan, alla tre konserterna släpps i en box, kommer att bli helt fantastiskt att få uppleva den här konserten igen. Bifogar lite Iphone filmer, tyvärr var det metalldetektor i insläppet så jag kunde inte ta med mig min HD-videokamera den här gången. https://www.youtube....h?v=cNNrRtfdS7c och https://www.youtube....eature=youtu.be Enjoy

#62 Användaren är offline   Wendy

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 12 aug-03

Skrivet 2016-09-02 kl. 11.35

Visa inläggtalk abouat a dream skrev 2016-09-01 kl. 23.44:

Jag var där, i piten nummer 1377, i lotteriet vann 655 så jag hade en bra plats mitt framför scenen. Stod med ett gäng amerikaner som sett båda föregående konserterna och som hela tiden sa - what an amazing show, what an amazing show, Helt fantastiskt att se denna konsert, beställde den precis på hemsidan, alla tre konserterna släpps i en box, kommer att bli helt fantastiskt att få uppleva den här konserten igen. Bifogar lite Iphone filmer, tyvärr var det metalldetektor i insläppet så jag kunde inte ta med mig min HD-videokamera den här gången. https://www.youtube....h?v=cNNrRtfdS7c och https://www.youtube....eature=youtu.be Enjoy

Snacka om att vara på rätt plats i rätt tid och dessutom ha tur med lotteriet ! Grattis ! Berätta mera det måste ha varit fantastiskt.

#63 Användaren är offline   tokfan

• Young Pilgrim
  • Pip
  • Reg.datum: 23 sep-12

Skrivet 2016-09-02 kl. 12.59

Det var en helt fantastisk konsert. Så här spontant ett par dagar efteråt så känns det som att denna konsert slår den så beryktade och omhuldade Ullevi spelningen 2012. Trippeln i New Jersey var oehört bra, urstark. (Det ska bli väldigt intressant att höra liveinspelningarna.) Synd att han inte levererade på samma nivå på Ullevi tidigare i år.

#64 Användaren är offline   haavard

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 3 aug-03

Skrivet 2016-09-02 kl. 13.11

Visa inläggWendy skrev 2016-09-02 kl. 12.35:

Snacka om att vara på rätt plats i rätt tid och dessutom ha tur med lotteriet ! Grattis ! Berätta mera det måste ha varit fantastiskt.

Om jag blev 723 i lotteriet hade jag ansett det vara nån sorts katastrof!
Men du var kanske ironisk?

#65 Användaren är offline   Wendy

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 12 aug-03

Skrivet 2016-09-02 kl. 13.37

Visa inlägghaavard skrev 2016-09-02 kl. 14.11:

Om jag blev 723 i lotteriet hade jag ansett det vara nån sorts katastrof!
Men du var kanske ironisk?

Jag är inte ironisk. Han vad nöjd med sin plats, vad är problemet ?

Inlägget har ändrats av Wendy: 2016-09-02 kl. 13.49

#66 Användaren är offline   haavard

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 3 aug-03

Skrivet 2016-09-02 kl. 16.44

Att vara nöjd med sin plats har inget med att ha tur med lotteriet att göra.

Jag tror säkert taad var nöjd med sin plats, det var din kommentar om att ha tur med lotteriet jag reagerade på.

#67 Användaren är offline   Fowler

• The King of Junkfood
  • PipPipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 20 sep-04

Skrivet 2016-09-02 kl. 20.17

Visa inläggtokfan skrev 2016-09-02 kl. 13.59:

Det var en helt fantastisk konsert. Så här spontant ett par dagar efteråt så känns det som att denna konsert slår den så beryktade och omhuldade Ullevi spelningen 2012. Trippeln i New Jersey var oehört bra, urstark. (Det ska bli väldigt intressant att höra liveinspelningarna.) Synd att han inte levererade på samma nivå på Ullevi tidigare i år.

Vad kul att läsa :-D

• (4 Sidor)
  • +
  • « Första
  • 2
  • 3
  • 4
  • Du kan inte starta en ny tråd
  • Svara Svara

Snabbsvar

• Minska rutans storlek
  • Öka rutans storlek