Sida 1 av 1
2017-02-21 AMI Stadium, Christchurch
Skrivet 2017-02-21 kl. 11.08
Start: 07.31pm
01. No Surrender
02. Sherry Darling (sign request)
03. It's Hard To Be A Saint In The City (sign request)
04. Jole Blon (sign request)
05. Out In The Street
06. Spirit In The Night
07. Hungry Heart
08. My City Of Ruins
09. Mary's Place
10. Radio Nowhere
11. Prove It All Night
12. Darkness on the Edge of Town
13. The River
14. Youngstown
15. The Promised Land
16. Working on the Highway
17. Glory Days
18. Because the Night
19. The Rising
20. Badlands
21. Rosalita (Come Out Tonight)
22. My Hometown
23. Born to Run
24. Dancing in the Dark
25. Tenth Avenue Freeze-out
26. Shout
27. Bobby Jean
28. Thunder Road (solo acoustic)
End: 10:34pm
3:03
01. No Surrender
02. Sherry Darling (sign request)
03. It's Hard To Be A Saint In The City (sign request)
04. Jole Blon (sign request)
05. Out In The Street
06. Spirit In The Night
07. Hungry Heart
08. My City Of Ruins
09. Mary's Place
10. Radio Nowhere
11. Prove It All Night
12. Darkness on the Edge of Town
13. The River
14. Youngstown
15. The Promised Land
16. Working on the Highway
17. Glory Days
18. Because the Night
19. The Rising
20. Badlands
21. Rosalita (Come Out Tonight)
22. My Hometown
23. Born to Run
24. Dancing in the Dark
25. Tenth Avenue Freeze-out
26. Shout
27. Bobby Jean
28. Thunder Road (solo acoustic)
End: 10:34pm
3:03
Inlägget har ändrats av Stinsen: 2017-02-21 kl. 13.17
Skrivet 2017-02-21 kl. 11.59
Forst nagra korrigeringar:
Jag fick konserten till att bli 3.03. Sa mycket som 3.05 var den inte.
Bilden langst upp har jag nog fatt fel. Det ar grannarenan.
Innan konserten hade jag en bisarr upplevelse. Det var test av ljudet medan jag var pa vag for att hamta min biljett. Da fick jag se en begravning. Bilen med kistan och en hog med blommor korde i vag medan 30-40 sorjande stod i en klunga och sa efter den. Allt till en oronbedovande version av Sherry Darling!
Det var en perfekt sensommardag for konsert. Bla himmel och 25 grader. En svag vind tog bort det som var av overskottsvarme. Fortfarande ar det nog 20 grader.
De som bor pa New Zealands South Island identifierar sig mycket med Skottar och Irlandare (kanske med alla pa Brittiska oarna?). Det ar darfor inte sa konstigt att förväntningarna inför Bruce` forsta besök var stora. Nar han kom pa scenen var det en gladje jag sallan har hort, och nar han nagra minuter senare kom ner mot oss var lyckan total.
Konserten var ganska bra hela vagen. Inget som stack ut som verklig positivt, men det blev heller aldrig trakigt. Infor och under My City of Ruins snackade Bruce om varför han skrev den , men att den också passade in pa jordbavningsdrabbade Christchurch.
Det var en frigjort konsert. Det var åtminstone tva tjejer som visade brosten pa storskarmarna. Det tyckte alla var kul!
Jag jubilerade i dag. Det tyckte åtminstone JAG var kul...
Ursakta om det ar svarlast. Hostellet har Mac och mer idiotiskt och oanvändbart system skall man leta lange efter. Ni far klara er med a och o dar det skulle vara a, a och o...
Jag fick konserten till att bli 3.03. Sa mycket som 3.05 var den inte.
Bilden langst upp har jag nog fatt fel. Det ar grannarenan.
Innan konserten hade jag en bisarr upplevelse. Det var test av ljudet medan jag var pa vag for att hamta min biljett. Da fick jag se en begravning. Bilen med kistan och en hog med blommor korde i vag medan 30-40 sorjande stod i en klunga och sa efter den. Allt till en oronbedovande version av Sherry Darling!
Det var en perfekt sensommardag for konsert. Bla himmel och 25 grader. En svag vind tog bort det som var av overskottsvarme. Fortfarande ar det nog 20 grader.
De som bor pa New Zealands South Island identifierar sig mycket med Skottar och Irlandare (kanske med alla pa Brittiska oarna?). Det ar darfor inte sa konstigt att förväntningarna inför Bruce` forsta besök var stora. Nar han kom pa scenen var det en gladje jag sallan har hort, och nar han nagra minuter senare kom ner mot oss var lyckan total.
Konserten var ganska bra hela vagen. Inget som stack ut som verklig positivt, men det blev heller aldrig trakigt. Infor och under My City of Ruins snackade Bruce om varför han skrev den , men att den också passade in pa jordbavningsdrabbade Christchurch.
Det var en frigjort konsert. Det var åtminstone tva tjejer som visade brosten pa storskarmarna. Det tyckte alla var kul!
Jag jubilerade i dag. Det tyckte åtminstone JAG var kul...
Ursakta om det ar svarlast. Hostellet har Mac och mer idiotiskt och oanvändbart system skall man leta lange efter. Ni far klara er med a och o dar det skulle vara a, a och o...
Inlägget har ändrats av haavard: 2017-02-21 kl. 12.10
Skrivet 2017-02-21 kl. 13.59
Skrivet 2017-02-23 kl. 22.11
Skrivet 2017-02-24 kl. 02.09
Sida 1 av 1