springsteen.se: Springsteen på Broadway - springsteen.se

Hoppa till innehållet

• (6 Sidor)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Sista »
  • Du kan inte starta en ny tråd
  • Du kan inte svara i denna tråd

Springsteen på Broadway Betygsätt tråd: -----

#41 Användaren är offline   Fowler

• The King of Junkfood
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Medlemmar
  • Reg.datum: 20 sep-04

Skrivet 2017-08-30 kl. 21.17

Visa inläggStinsen skrev 2017-08-30 kl. 19.31:

HAHAHA , 424 000:- på rad Z på StubHub ������

Ingår garderob då?

#42 Användaren är offline   haavard

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 3 aug-03

Skrivet 2017-08-30 kl. 21.22

45 extrakonserter. Sista 4 veckor i december och januari + första i februari.

#43 Användaren är offline   kultsi

• Spirit in the Night
  • PipPipPipPip
  • Reg.datum: 24 dec-09

Skrivet 2017-09-01 kl. 21.24

Detta är inte bra! Vad jag har förstått, kan vara fel, så är det endast fåtal biljetter ( balcony) som kostar 75$ . Alla andra kostar för mycket! Min hjälte fick ännu en törn...fick samma känsla som efter att BitUSA- plattan släpptes...och alla listettor mm... Bruce borde göra en cover på ABBAs " Money, money, money"

#44 Användaren är offline   haavard

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip

Skrivet 2017-09-01 kl. 21.34

Men jag förstår dem. (Bruce bestämmer åtminstone inte ensam, kanske inte alls.) De är så klart trötta på att sälja billigt så att andra får göra storvinst.Nu tar de pengarna själva.

Det är ju tydligt att priserna vi såg för några år sen inte var marknadsanpassade.

#45 Användaren är offline   kultsi

• Spirit in the Night
  • PipPipPipPip

Skrivet 2017-09-01 kl. 23.19

Visa inlägghaavard skrev 2017-09-01 kl. 22.34:

Men jag förstår dem. (Bruce bestämmer åtminstone inte ensam, kanske inte alls.) De är så klart trötta på att sälja billigt så att andra får göra storvinst.Nu tar de pengarna själva.

Det är ju tydligt att priserna vi såg för några år sen inte var marknadsanpassade.

jag, personligen, tycker att nån som bygger sin image kring att värna om alla, BORDE värna om alla. En stor del av min fanzine kretsar just kring det: Nån i rock/pop världen som inte bryr sig om pengar... och så verkar det som om det är det som är jätteviktigt!... Precis nu när pengar inte är så viktigt, för man har så mycket... Är det inte det som kallas kapitalism? Och är inte vår hjälte emot detta?

#46 Användaren är offline   haavard

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip

Skrivet 2017-09-02 kl. 16.09

Skulle "vår hjälte" vare negativ till kapitalism? :lol:

#47 Användaren är offline   kultsi

• Spirit in the Night
  • PipPipPipPip

Skrivet 2017-09-03 kl. 08.57

Visa inlägghaavard skrev 2017-09-02 kl. 17.09:

Skulle "vår hjälte" vare negativ till kapitalism? :lol:

I hans texter: Ja.

#48 Användaren är offline   Kragnert

• King of the Alley
  • PipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 6 okt-04

Skrivet 2017-09-03 kl. 12.02

Ja, jag minns när Wrecking ball kom. Den kändes som att den textmässigt markerade ett ställningstagande vi inte riktigt kunna se förut. Death to my hometown hade ju ett bildspråk som inte kändes igen.

#49 Användaren är offline   Wendy

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 12 aug-03

Skrivet 2017-09-07 kl. 10.28

Standby igen :(

#50 Användaren är offline   itshardtobeasaintinthecity

• Madman Drummer
  • PipPipPip
  • Reg.datum: 7 mar-04

Skrivet 2017-09-07 kl. 10.35

Är verified and selected den här gången; hoppas, hoppas, hoppas!

#51 Användaren är offline   Wendy

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip

Skrivet 2017-09-07 kl. 12.38

Visa inläggitshardtobeasaintinthecity skrev 2017-09-07 kl. 11.35:

Är verified and selected den här gången; hoppas, hoppas, hoppas!

Håller tummarna för dig ! borntorun lyckades ju köpa förra veckan men först när han loggade in sig via Bruce officiella sida. Jag gick in där nu och kollade. Gå till sidan där man registerade som verifieradefan. Den är ju stängd nu men man välja en annan gul knapp som heter " LEARN MORE" så finner man alla dagar där i en kalender så,kan man redan nu välja den dagen man vill gå. Vet inte om det här är bästa sättet men man har kanske kommit några steg längre ifall det blir kö och får " strecket som tuggar" och TM sida kraschar o dyl. Kanske du hinner köpa nåt om du är snabb. Jag vet inte men bara så du vet om det. Lycka till !

#52 Användaren är offline   CarlGustaf

• Madman Drummer
  • PipPipPip
  • Reg.datum: 5 mar-07

Skrivet 2017-09-07 kl. 13.00

Visa inläggWendy skrev 2017-09-07 kl. 13.38:

Håller tummarna för dig ! borntorun lyckades ju köpa förra veckan men först när han loggade in sig via Bruce officiella sida. Jag gick in där nu och kollade. Gå till sidan där man registerade som verifieradefan. Den är ju stängd nu men man välja en annan gul knapp som heter " LEARN MORE" så finner man alla dagar där i en kalender så,kan man redan nu välja den dagen man vill gå. Vet inte om det här är bästa sättet men man har kanske kommit några steg längre ifall det blir kö och får " strecket som tuggar" och TM sida kraschar o dyl. Kanske du hinner köpa nåt om du är snabb. Jag vet inte men bara så du vet om det. Lycka till !

Wendy - kan du länka till det du menar där gula knappen finns?

#53 Användaren är offline   CarlGustaf

• Madman Drummer
  • PipPipPip

Skrivet 2017-09-07 kl. 13.04

Visa inläggCarlGustaf skrev 2017-09-07 kl. 14.00:

Wendy - kan du länka till det du menar där gula knappen finns?

Känns rätt orättvist att jag fått kod när du är på väntlista...

Men det känns lite flummigt allt. Vet nån när man skriver in koden? är det när man klickat på datum för att buy tickets? eller är det innan dess? I informationen är det två olika informationsdelar - dels om att man skriver in koden. och dels hur man väljer datum. Men inget om i vilken fas man skriver in koden...
det står att det kan ta 20min att få koden verifierad, och det vill jag inte vänta på då; utan hellre nu.

Tack för all hjälp det går att få.

Cw

#54 Användaren är offline   itshardtobeasaintinthecity

• Madman Drummer
  • PipPipPip

Skrivet 2017-09-07 kl. 13.09

Tack för tipset! :) Ska försöka multitaska nu och kolla så många alternativ som möjligt. Har fått en länk via sms nu men där funkar inga länkar än, men antagligen kickar dem igång först klockan 16. Lite nervös över att några jävla cookies ska kicka in nu bara.

Antar att det är kalendern här du menar? http://brucespringsteen.net/broadway/ just nu verkar alla datum gå till en och samma sida dock. :/

Visa inläggWendy skrev 2017-09-07 kl. 13.38:

#55 Användaren är offline   CarlGustaf

• Madman Drummer
  • PipPipPip

Skrivet 2017-09-07 kl. 13.11

Visa inläggitshardtobeasaintinthecity skrev 2017-09-07 kl. 14.09:

Tack för tipset! :) Ska försöka multitaska nu och kolla så många alternativ som möjligt. Har fått en länk via sms nu men där funkar inga länkar än, men antagligen kickar dem igång först klockan 16. Lite nervös över att några jävla cookies ska kicka in nu bara.

Antar att det är kalendern här du menar? http://brucespringsteen.net/broadway/ just nu verkar alla datum gå till en och samma sida dock. :/

Mr Saint - där är sidan ja! snyggt.
har du klurat ut när koden ska appliceras?

#56 Användaren är offline   itshardtobeasaintinthecity

• Madman Drummer
  • PipPipPip

Skrivet 2017-09-07 kl. 13.16

Visa inläggCarlGustaf skrev 2017-09-07 kl. 14.11:

* Mrs. Saint ;)

Nej, antar att det är först vid släppet tyvärr. Buy tickets-länkarna i sms:et funkar inte för dig än heller antar jag?

#57 Användaren är offline   CarlGustaf

• Madman Drummer
  • PipPipPip

Skrivet 2017-09-07 kl. 13.23

Visa inläggitshardtobeasaintinthecity skrev 2017-09-07 kl. 14.16:

* Mrs. Saint ;)

Nej, antar att det är först vid släppet tyvärr. Buy tickets-länkarna i sms:et funkar inte för dig än heller antar jag?

Beklagar!
Trodde det var du på bilden även om jag borde förstått att det var en tidig bild på Herr Pilkington jag tittade på.

Nope - funkar ej för mig heller.

Cw

#58 Användaren är offline   itshardtobeasaintinthecity

• Madman Drummer
  • PipPipPip

Skrivet 2017-09-07 kl. 13.30

Visa inläggCarlGustaf skrev 2017-09-07 kl. 14.23:

Beklagar!
Trodde det var du på bilden även om jag borde förstått att det var en tidig bild på Herr Pilkington jag tittade på.

Nope - funkar ej för mig heller.

Cw

Lugnt, fler har gjort det misstaget - vare sig det utgått från Pilkingtons runda huvud eller mitt egna! :D

Fan, sjukt mycket mer nervös nu än i vanliga fall. Livet var så mycket enklare när det kändes helt kört.

#59 Användaren är offline   Wendy

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip

Skrivet 2017-09-07 kl. 13.52

Visa inläggCarlGustaf skrev 2017-09-07 kl. 14.11:

Om du klickar på nåt datum där så kommer det upp en ny kalender med blå text så kan du välja vilket datum du vill gå. Först väljer man antal personer sen prisklass ( två att välja melllan, kolla backstreets.com vart skiljegränserna för sittplatser i olika prisklasser är om man har möjlighet för att välja ännu noggrannare.Om man får sitta längst fram eller så klart man tar det men om det bara finns längre bak och precis på gränsen till ett billigare pris men i mitten kanske man hellre kan ta det ) sen ska en box komma upp där man lägger in koden.
Lycka till CarlGustav. Du var ju i Newark i februari hur kan du ha sån tur igen ? :o

Men det är väl bäst att följa länken ni fått tillsänt om det är det som är ordern från Bossen :lol:

Inlägget har ändrats av Wendy: 2017-09-07 kl. 13.55

#60 Användaren är offline   CarlGustaf

• Madman Drummer
  • PipPipPip

Skrivet 2017-09-07 kl. 14.51

Visa inläggWendy skrev 2017-09-07 kl. 14.52:

Om du klickar på nåt datum där så kommer det upp en ny kalender med blå text så kan du välja vilket datum du vill gå. Först väljer man antal personer sen prisklass ( två att välja melllan, kolla backstreets.com vart skiljegränserna för sittplatser i olika prisklasser är om man har möjlighet för att välja ännu noggrannare.Om man får sitta längst fram eller så klart man tar det men om det bara finns längre bak och precis på gränsen till ett billigare pris men i mitten kanske man hellre kan ta det ) sen ska en box komma upp där man lägger in koden.
Lycka till CarlGustav. Du var ju i Newark i februari hur kan du ha sån tur igen ? :o

Men det är väl bäst att följa länken ni fått tillsänt om det är det som är ordern från Bossen :lol:

TACK wendy!
Tur med kod absolut! Men i vanlig ordning lär ju datorn hänga sig när jag ska trycka in sista siffran på kortet eller nått annat skit...

OM jag inte kan nyttja biljetterna - om jag får några. så har du 1stdibs.

Cg

• (6 Sidor)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Sista »
  • Du kan inte starta en ny tråd
  • Du kan inte svara i denna tråd

1 användare läser tråden