springsteen.se: Var kan jag hitta vettiga tröjor och annan merch? - springsteen.se

Hoppa till innehållet

Sida 1 av 1
  • Du kan inte starta en ny tråd
  • Du kan inte svara i denna tråd

Var kan jag hitta vettiga tröjor och annan merch? Hittar mest tröjor med skivomslag på Betygsätt tråd: -----

#1 Användaren är offline   HighHopes

• Young Pilgrim
  • Pip
  • Grupp: Medlemmar
  • Reg.datum: 29 nov-11

Skrivet 2022-06-14 kl. 15.34

Helt och hållet min personliga åsikt, men Bruce måste ha något av rockvärldens futtigaste merch? Jag har tittat både på brucespringsteen.net och backstreets.com, men det är sannerligen inte mycket att välja på.
Mest tröjor med skivomslag, och knappt någonting med snygga bilder på Bruce och bandet.
Genom åren har det ju förekommit en del rätt snygga tröjor på tidigare turnéer, och dessa fanns till viss del på Backstreets.com innan de tog slut.
Någon som vet något bra ställe att hitta snygg Brucemerch?
Under tiden får jag nöja mig med min hemmagjorda med egna bilder från Horsens 2016 (hoppas det är ok att publicera här som bilaga - annars får mod ta bort den).
Bifogad fil  Bruce_Horsens_2016_front.PNG (81,66k)
Antal nedladdningar: 8Bifogad fil  Bruce_Horsens_2016_back.PNG (104,04k)
Antal nedladdningar: 8

#2 Användaren är offline   Kragnert

• King of the Alley
  • PipPipPipPipPip
  • Grupp: Medlemmar
  • Reg.datum: 6 okt-04

Skrivet 2022-06-15 kl. 15.41

Visa inläggHighHopes skrev 2022-06-14 kl. 16.34:

Helt och hållet min personliga åsikt, men Bruce måste ha något av rockvärldens futtigaste merch? Jag har tittat både på brucespringsteen.net och backstreets.com, men det är sannerligen inte mycket att välja på.
Mest tröjor med skivomslag, och knappt någonting med snygga bilder på Bruce och bandet.
Genom åren har det ju förekommit en del rätt snygga tröjor på tidigare turnéer, och dessa fanns till viss del på Backstreets.com innan de tog slut.
Någon som vet något bra ställe att hitta snygg Brucemerch?
Under tiden får jag nöja mig med min hemmagjorda med egna bilder från Horsens 2016 (hoppas det är ok att publicera här som bilaga - annars får mod ta bort den).
Bilaga Bruce_Horsens_2016_front.PNGBilaga Bruce_Horsens_2016_back.PNG

Det är väl i o f s inte så underligt med tanke på att några av hans bästa skivor har rätt bedrövliga omslag.

Sida 1 av 1
  • Du kan inte starta en ny tråd
  • Du kan inte svara i denna tråd

1 användare läser tråden
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma