springsteen.se: Om Bruce vore bisexuell! - springsteen.se

Hoppa till innehållet

• (4 Sidor)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Sista »
  • Du kan inte starta en ny tråd
  • Du kan inte svara i denna tråd

Om Bruce vore bisexuell! Hur skulle ni reagera?

Omröstning: Om Bruce vore bisexuell! (120 medlem(mar) har röstat)

Om Bruce vore bisexuell!

Du kan inte se resultatet av omröstningen innan du har röstat. Logga in och avge din röst för att se resultatet.
Rösta Gäster kan inte rösta

#1 Användaren är offline   PeterHjelm

• Man at the top
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Medlemmar
  • Reg.datum: 15 jun-03

Skrivet 2005-05-12 kl. 21.07

Jag vet inte riktigt hur jag skulle reagera, men det skulle inte vara positivt men jag skulle ändå bry mig, och då mer åt det negativa hållet!

#2 Användaren är offline   Nebraska

• Local Hero
  • Ikon
  • Grupp: Moderatorer
  • Reg.datum: 13 okt-03

Skrivet 2005-05-12 kl. 21.21

Att säga att jag inte skulle bry mig vore en lögn.Jag skulle tappa hakan.Men hos mig skulle fortfarande Springsteen vara den som snurrade mest i skivspelaren.Men i tanke på vilken image och fans han har skulle inte Bruce Springsteen överleva.I alla fall inte som artist.

Inlägget har ändrats av Nebraska: 2005-05-12 kl. 22.24

#3 Användaren är offline   achtung_hif

• Madman Drummer
  • PipPipPip
  • Reg.datum: 11 jul-04

Skrivet 2005-05-12 kl. 21.22

Hade blivit en aha-upplevelse men annars hade jag inte brytt mig...

#4 Användaren är offline   Kragnert

• King of the Alley
  • PipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 6 okt-04

Skrivet 2005-05-12 kl. 21.29

PeterNilsson skrev 2005-05-12 22:07:

Jag vet inte riktigt hur jag skulle reagera, men det skulle inte vara positivt men jag skulle ändå bry mig, och då mer åt det negativa hållet!

???

Hur fan skulle det kunna vara nåt negativt? Det är ju ungefär som att tycka att det vore trist att det kom fram att BS hade en judisk härkomst.

#5 Användaren är offline   Moeinmanowa

• lurker
  • PipPipPipPip
  • Reg.datum: 16 jul-03

Skrivet 2005-05-12 kl. 21.47

jag skulle börja skratta :D sen skulle jag rycka på axlarna...

#6 Användaren är offline   peppe

• I wanna find one face that ain't looking through me
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Gold members
  • Reg.datum: 18 aug-03

Skrivet 2005-05-12 kl. 22.16

heh Jag har för mig att Bruce sade ganska nyligen att när han går av scenen är han inte längre Bruce Springsteen. På sätt och vis är det så för mig också, inte helt, privatpersonen Bruce återspeglas ju i hans musik. Hur han lever sitt liv och med vem det tycker jag är hans ensak.

/Peppe

#7 Användaren är offline   PEAN

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 31 maj-04

Skrivet 2005-05-12 kl. 22.28

Inte för att jag bryr mig särskilt, tycker bara att många omröstningar här på forumet börjar bli lite väl konstiga. Är det månne slut på idéer???

#8 Användaren är offline   Lost in the Flood

• and in the Supermarket
  • PipPipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 7 apr-05

Skrivet 2005-05-13 kl. 10.40

PEAN skrev 2005-05-12 23:28:

Inte för att jag bryr mig särskilt, tycker bara att många omröstningar här på forumet börjar bli lite väl konstiga. Är det månne slut på idéer???

känns som det -_-

#9 Användaren är offline   Giorgio

• Fast i träsket
  • PipPipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 17 jun-04

Skrivet 2005-05-13 kl. 10.41

Ni som skulle reagera negativt, är det månne för att ni är rädda att de förmodade bögerierna skulle smitta av sig på er? I så fall klassisk homofobi!

#10 Användaren är offline   Sundin

• Lonely Acrobat
  • PipPip
  • Reg.datum: 21 jun-04

Skrivet 2005-05-13 kl. 10.56

Klart man hade reagerat, men va fan.. Dem e la också människor! Spelar roll!

#11 Användaren är offline   Darkness guy

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 5 jul-03

Skrivet 2005-05-13 kl. 10.57

Nej, jag skulle inte bry mig alls.

#12 Användaren är offline   PeterHjelm

• Man at the top
  • PipPipPipPipPipPip

Skrivet 2005-05-13 kl. 11.20

Kragnert skrev 2005-05-12 22:29:

???

Hur fan skulle det kunna vara nåt negativt? Det är ju ungefär som att tycka att det vore trist att det kom fram att BS hade en judisk härkomst.

Alltså jag menar negativt för mig själv, ser bara på hur jag själv skulle reagera, om du tycker annat så svarar du ju nåt annat, det är det omröstningar är till för! Sen kanske man kan hålla med om att vissa omröstningar är konstiga, men i så fall kan man ju tycka det är lika konstigt att folk röstar och sedan skriver inlägg om det? Man har ju sina egna val helt enkelt!

#13 Användaren är offline   Moeinmanowa

• lurker
  • PipPipPipPip
  • Reg.datum: 16 jul-03

Skrivet 2005-05-13 kl. 11.38

PeterNilsson skrev 2005-05-13 12:20:

???

Alltså jag menar negativt för mig själv, ser bara på hur jag själv skulle reagera, om du tycker annat så svarar du ju nåt annat, det är det omröstningar är till för! Sen kanske man kan hålla med om att vissa omröstningar är konstiga, men i så fall kan man ju tycka det är lika konstigt att folk röstar och sedan skriver inlägg om det? Man har ju sina egna val helt enkelt!

hur är det negativt för dig själv? det är ju samma man oavsett läggning liksom.

#14 Gäst_Johnny 99_*

• Grupp: Gäster

Skrivet 2005-05-13 kl. 11.45

Jag skulle nog mest tycka synd om personen Bruce Springsteen, mest pga att jag anser att bisexualitet är en abnormitet..

(och jag vet att det kommer att komma en hagelstorm nu men det är vad JAG tycker och alla har ju rätt till sin åsikt, ska påpeka att jag har inget emot bisexuella som personer mer än deras val av livssätt. Och snälla kom inte med "bisexuell är inget man väljer att bli det är något man föds till")

men som fan skule inte min relation till springsteen ändras! Musiken och personen behöver inte alltid gå hand i hand!

Inlägget har ändrats av Johnny 99: 2005-05-13 kl. 11.47

#15 Användaren är offline   PeterHjelm

• Man at the top
  • PipPipPipPipPipPip

Skrivet 2005-05-13 kl. 12.28

Moeinmanowa skrev 2005-05-13 12:38:

PeterNilsson skrev 2005-05-13 12:20:

???

hur är det negativt för dig själv? det är ju samma man oavsett läggning liksom.

Negativt för mig för att man får en annan bild av honom som man inte hade innan, så för mig är det då inte samma man. En annan sak är ju om man vetat om det hela tiden. Men nu är ju detta bara ett antagande, och det finns inga som helst belägg för att han skulle vara bi, men om det mot förmodan skulle komma fram att fallet är så så kommer jag att bry mig på ett negativt sätt vad gäller personen Bruce, däremot är ju musiken densamma!

#16 Användaren är offline   Marvin

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 6 feb-04

Skrivet 2005-05-13 kl. 12.36

Johnny 99 skrev 2005-05-13 12:45:

Jag skulle nog mest tycka synd om personen Bruce Springsteen, mest pga att jag anser att bisexualitet är en abnormitet..

(och jag vet att det kommer att komma en hagelstorm nu men det är vad JAG tycker och alla har ju rätt till sin åsikt, ska påpeka att jag har inget emot bisexuella som personer mer än deras val av livssätt. Och snälla kom inte med "bisexuell är inget man väljer att bli det är något man föds till")

men som fan skule inte min relation till springsteen ändras! Musiken och personen behöver inte alltid gå hand i hand!

Håller med. Jag skulle inte tycka synd om honom pga läggningen i sig, men pga stämpeln och all uppmärksamhet han skulle få. Min relation till hans musik skulle inte ändras på något sätt.

#17 Användaren är offline   Darkness guy

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 5 jul-03

Skrivet 2005-05-13 kl. 12.47

PeterNilsson skrev 2005-05-13 13:28:

Negativt för mig för att man får en annan bild av honom som man inte hade innan, så för mig är det då inte samma man.

På vilket sätt skulle du tycka att det är negativt?

#18 Användaren är offline   JIMNOR

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 30 okt-03

Skrivet 2005-05-13 kl. 13.02

Jag kan lugna alla som tror/tycker att homosexualitet är konstigt eller onormalt. Det har funnis lika länge som det funnis människor. Om man inte lever i närhet av de homosexuella kan det verka mysko men det är det inte. Det är lika konstigt som en tallrik fil. Om alla som är homo kunde få vara mer öppna med sin läggning utan riskera att blir ihjälslagna, tror jag denna känsla av abnormalitet skulle försvinna som en löning. Nu tror kanske alla att Jimnor är bög, men det är han inte. Hans bror är bög.
Måste kännas skönt för alla skeptiker att få veta att det inte är så märkvärdigt ! :P

#19 Gäst_Johnny 99_*

• Grupp: Gäster

Skrivet 2005-05-13 kl. 13.29

JIMNOR skrev 2005-05-13 14:02:

Jag kan lugna alla som tror/tycker att homosexualitet är konstigt eller onormalt. Det har funnis lika länge som det funnis människor. Om man inte lever i närhet av de homosexuella kan det verka mysko men det är det inte. Det är lika konstigt som en tallrik fil. Om alla som är homo kunde få vara mer öppna med sin läggning utan riskera att blir ihjälslagna, tror jag denna känsla av abnormalitet skulle försvinna som en löning. Nu tror kanske alla att Jimnor är bög, men det är han inte. Hans bror är bög.
Måste kännas skönt för alla skeptiker att få veta att det inte är så märkvärdigt ! :P

Jag är lugn som en filbunke, bara så jag tycker...

#20 Användaren är offline   JIMNOR

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 30 okt-03

Skrivet 2005-05-13 kl. 13.46

Johnny 99 skrev 2005-05-13 14:29:

JIMNOR skrev 2005-05-13 14:02:

Måste kännas skönt för alla skeptiker att få veta att det inte är så märkvärdigt !  :P

Jag är lugn som en filbunke, bara så jag tycker...

Tyvärr finns det dom som inte är lugna. Det är väl kanske där problemet ligger ?

• (4 Sidor)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Sista »
  • Du kan inte starta en ny tråd
  • Du kan inte svara i denna tråd

1 användare läser tråden
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma