springsteen.se: 2006-11-21 The Odyssey, Belfast, Northern Ireland - springsteen.se

Hoppa till innehållet

• (5 Sidor)
  • +
  • « Första
  • 3
  • 4
  • 5
  • Du kan inte starta en ny tråd
  • Du kan inte svara i denna tråd

2006-11-21 The Odyssey, Belfast, Northern Ireland Setlist

#81 Användaren är offline   OscarF

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Medlemmar
  • Reg.datum: 16 jun-03

Skrivet 2006-11-23 kl. 22.01

Chill out lite. Jag är ju inte direkt dead serious. Men sidan blir så jävla tråkig om alla ska hylla allting hit och dit.

Jag tvivlar inte på att ni hade en grym tid nu i höstas. Om jag inte velat spara alla pengar till annat så hade jag åkt. För att det är kul såklart. Men nu när det var som det var i våras så är jag det ganska enkelt att stanna hemma,, förhållandevis då.

Visa inläggThomasA skrev 2006-11-23 17:11:

4. Jag tycker, av rent egoistiska skäl, att det är synd att du inte varit på någon konsert i höst - du är kul att hänga med.

Likewise!

Det är ju det som är halva nöjjet, eller bra mkt mer. Att träffa folk man känner, mer eller mindre - och har kul helt enkelt.
Nästa gång

#82 Användaren är offline   pointblank99

• Funky Chicken
  • PipPipPipPipPip
  • Grupp: Medlemmar
  • Reg.datum: 17 jun-03

Skrivet 2006-11-24 kl. 08.39

[quote name='OscarF' date='2006-11-23 22:01' post='159124']
Chill out lite. Jag är ju inte direkt dead serious. Men sidan blir så jävla tråkig om alla ska hylla allting hit och dit.

Nej nej nej, där har du missuppfattat. Man MÅSTE hylla allting. Och man kan inte hålla på att gnälla på Bruce som du gör i tid och otid, då blir ju tant arg! :angry: ;)
Nästa turné får du skärpa dig och hänga med oss andra, och inte sitta hemma och gnälla, så det blir som det brukar :D :cheekkiss:

• (5 Sidor)
  • +
  • « Första
  • 3
  • 4
  • 5
  • Du kan inte starta en ny tråd
  • Du kan inte svara i denna tråd

1 användare läser tråden
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma