springsteen.se: 07 April Tulsa BOK Center, OK - springsteen.se

Hoppa till innehållet

• (3 Sidor)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Du kan inte starta en ny tråd
  • Du kan inte svara i denna tråd

07 April Tulsa BOK Center, OK

#41 Användaren är offline   Working On The Highway

• Madman Drummer
  • PipPipPip
  • Grupp: Medlemmar
  • Reg.datum: 2 sep-07

Skrivet 2009-04-09 kl. 09.50

Visa inläggSouthside Robban skrev 2009-04-08 19:13:

Däremot kan jag ju hoppas på att den friheten och äktheten som jag uttrycker uppmuntrar dig att uttrycka tillräckligt mycket entusiam för att jag ska tro dig och andra, att ni verkligen tycker och känner att EN ENDA sång från Greetings from Asbury fram till Ghost/Blood Brothers är värd att offra under 2009s turné för NÅGON sång sedan The Rising- plattan (den skitplattan inkluderad såklart).

Jag skulle hellre höra Devil's Arcade, My City Of Ruins, I'll Work For Your Love eller Good Eye än For You, The Angel, Adam Raised A Cain, Something In The Night, Jackson Cage, Two Hearts, Crush On You, I Wanna Marry You, Fade Away eller Ramrod. För att bara ta några exempel.

Skulle han göra shower där han spelar hela album, som det ryktas om (Men jag har väldigt svårt att tro på). Så skulle jag hellre se hela Rising/Magic/Working on a Dream än The River. För den skivan är otroligt svag i mina öron, hans sämsta enligt mig. Visst det finns toppar, men dalarna är så djupa att det blir pinsamt. Hade den varit en enkelskiva och de skalat bort ungefär hälften så hade den varit riktigt bra.

Så, tro det eller ej, det finns folk som ar annan smak än vad du har och tycker annorlunda än vad du gör.

#42 Användaren är offline   sober

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 28 nov-08

Skrivet 2009-04-09 kl. 10.08

Visa inläggWorking On The Highway skrev 2009-04-09 10:50:

Jag skulle hellre höra Devil's Arcade, My City Of Ruins, I'll Work For Your Love eller Good Eye än For You, The Angel, Adam Raised A Cain, Something In The Night, Jackson Cage, Two Hearts, Crush On You, I Wanna Marry You, Fade Away eller Ramrod. För att bara ta några exempel.

Skulle han göra shower där han spelar hela album, som det ryktas om (Men jag har väldigt svårt att tro på). Så skulle jag hellre se hela Rising/Magic/Working on a Dream än The River. För den skivan är otroligt svag i mina öron, hans sämsta enligt mig. Visst det finns toppar, men dalarna är så djupa att det blir pinsamt. Hade den varit en enkelskiva och de skalat bort ungefär hälften så hade den varit riktigt bra.

Så, tro det eller ej, det finns folk som ar annan smak än vad du har och tycker annorlunda än vad du gör.

Om Bruce skulle ge sig på en One-Album-Show borde det helt klart vara "Human Touch" ;)

#43 Användaren är offline   Southside Robban

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 28 nov-05

Skrivet 2009-04-09 kl. 10.11

Visa inläggWorking On The Highway skrev 2009-04-09 10:50:

Ja, jag börjar tro det fast det tar emot.

#44 Användaren är offline   Roll of the Dice

• Local Hero
  • PipPipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 7 jul-08

Skrivet 2009-04-09 kl. 19.21

Visa inläggMissing skrev 2009-04-08 16:40:

. Väntar fortfarande på svar i minst 2 trådar ifrån dig.

Jag är inte skyldig dig någonting

#45 Användaren är offline   Missing

• Nörd på heltid
  • PipPipPipPipPipPip
  • Reg.datum: 16 jul-07

Skrivet 2009-04-10 kl. 11.15

Visa inläggRoll of the Dice skrev 2009-04-09 20:21:

Jag är inte skyldig dig någonting

Edit: Glöm det förresten...

Inlägget har ändrats av Missing: 2009-04-10 kl. 11.20

• (3 Sidor)